Kontakt

 

Hotel FRYDERYK

ul. Chopina 12, 48- 300 Nysa
woj. opolskie

hotel@fryderyk.nysa.pl

tel. +48 77 421 04 26
tel. +48 731 917 171

Rezerwacja:
rezerwacja@fryderyk.nysa.pl

Konto bankowe:

JBK Joanna Krzemień, ul. Chopina 12, 48-300 Nysa
Santander Bank Polska S.A.
Numer konta: 26 1090 2167 0000 0001 4356 1505

 

Spotkajmy się w Fryderyku

Hotel FRYDERYK*** w Nysie to idealne miejsce na organizację różnego rodzaju spotkań biznesowych, rodzinnych i okolicznościowych.
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa Goście, Klienci, Dostawcy i Pracownicy byli niezmiernie zadowoleni z pobytu w naszym Hotelu. 

 

 

Spotkania biznesowe

Hotel FRYDERYK*** w Nysie zapraszamy firmy do współpracy i organizacji szkoleń, prezentacji oraz narad.

Oferujemy trzy wielofunkcyjne, klimatyzowane sale, wyposażone w potrzebny sprzęt konferencyjny oraz bezpłatne WiFi.
Przerwy kawowe z przekąskami, ciastem własnego wypieku, ciasteczkami, kanapkami i owocami zapewni Restauracja FRYDERYK. W porze lunchu zapraszamy natomiast na obiad (w formie bufetu lub serwowany), a wieczorem na uroczystą kolację.
Hotel FRYDERYK*** wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom klientów biznesowych, oferując im noclegi w pokojach Standard lub Prestige w preferencyjnych cenach.
Dołożymy wszelkich starań, aby Państwa Goście, Klienci, Dostawcy i Pracownicy byli niezmiernie zadowoleni z pobytu w naszym Hotelu.

Zapytania i rezerwacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. +48 505 090 508 

 

.

 


CHRZCINY

Chrzciny są niepowtarzalną okazją do spotkania z rodziną, najbliższymi i przyjaciółmi.

W trosce o to, by ten wyjątkowy dzień miło zapisał się w pamięci Państwa i wszystkich obecnych Gości, zapewnimy:

  • Bogate menu – oferty menu dopasowane do Państwa indywidualnych potrzeb
  • Konsultacja menu – pomożemy Państwu w wyborze dań
  • Profesjonalną obsługę kelnerską
  • Wyśmienite potrawy, inspirowane tradycyjną polską kuchnią, przygotowywane z najlepszych naturalnych produktów przez naszych doświadczonych kucharzy
  • Możliwość przygotowania dietetycznego obiadu dla karmiącej mamy
  • Możliwość przygotowania dań dla Gosci stosujących specjalną dietę (np. wegańską)
  • Indywidualną aranżację stołów
  • Krzesełka dla małych dzieci
  • Przewijak dla dziecka
  • Osobne pomieszczenie do karmienia dziecka

Decydując się na organizację Chrzcin w Restauracji FRYDERYK*** dołożymy wszelkich starań, by wspominali je Państwo jako piękną i niezapomnianą uroczystość.

Zapytania i rezerwacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. +48 505 090 508 

.

 


KAMERALNE PRZYJĘCIA WESELNE

W stylowych, klimatyzowanych wnętrzach Restauracji FRYDERYK*** ten najważniejszy w Państwa życiu dzień zyska szczególną oprawę. Przygotujemy dla Państwa kameralne przyjęcie weselne do 45 osób.

Zapewniamy Państwu::

  • Bogate menu – oferty menu dopasowane do Państwa indywidualnych potrzeb, uwzględniające różne gusta kulinarne
  • Konsultację menu – pomożemy i doradzimy w skomponowaniu dań
  • Wsparcie personelu, zawsze pozostajacego do Państwa dyspoczycji, służąc radą i wiedzą opartą na doświadczeniu w organizowaniu dziesiątek udanych przyjęć
  • Profesjonalną obsługę kelnerską
  • Wyśmienite potrawy, przygotowywane z najlepszych naturalnych produktów przez naszych doświadczonych kucharzy
  • Możliwość przygotowania dań dla Gości stosujących specjalną dietę
  • Indywidualną aranżację stołów
  • Okolicznościową dekorację sali
  • Atrakcyjne rabaty na na napoje alkoholowe zakupione w naszej restauracji
  • Pokoje dla Gości weselnych w preferencyjnych cenach
  • Możliwość późniejszego wymeldowania Gosci weselnych (w zależności od dostępności pokoi)

Zadbamy, aby organizacja Państwa przyjęcia weselnego, pozwoliła wszystkim Gościom miło wspominać to wydarzenie przez długie lata.

Zapytania i rezerwacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. +48 505 090 508 

.

 


PRZYJĘCIA KOMUNIJNE

Pierwsza Komunia Święta jest wyjątkowym dniem w życiu Dziecka oraz ważnym wydarzeniem rodzinnym.
Dołożymy wszelkich starań, aby ten dzień przebiegł zgodnie z Państwa oczekiwaniami, w rodzinnej atmosferze, komfortowych warunkach oraz przy odświętnie przygotowanym, suto zastawionym stole.

Decydując się na przyjęcie komunijne w Restauracji FRYDERYK*** zapewnimy Państwu:

  • Bogate menu – 2 oferty menu wraz z pakietami dodatkowymi, które mogą Państwo dostosować do indywidualnych potrzeb
  • Konsultacja menu – doradzimy i pomożemy Państwu w wyborze dań
  • Profesjonalną obsługę kelnerską
  • Wyśmienite potrawy, inspirowane tradycyjną polską kuchnią, przygotowywane z najlepszych naturalnych produktów przez naszych doświadczonych kucharzy
  • Możliwość przygotowania dań spoza menu, dla Gości stosujących specjalną dietę (np. wegańską)
  • Uroczystą aranżację stołów, dostosowaną do wyjątkowej okazji
  • Krzesełka do karmienia i kącik zabaw dla najmłodszych uczestników przyjęcia

Zapytania i rezerwacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. +48 505 090 508 

.

 



UROCZYSTOŚCI RODZINNE

ROCZNICE ŚLUBU, URODZINY, IMIENINY, ZARĘCZYNY


Restauracja FRYDERYK*** jest doskonałym miejscem do spotkań w rodzinnym gronie, organizacji urodzin, imienin, czy rocznicy ślubu. Sprawimy iż każda z tych uroczystości będzie szczególna i niepowtarzalna.
Jeśli chcą Państwo w wyjątkowy sposób spędzić czas z bliskimi, serdecznie zapraszamy do Restauracji FRYDERYK***

Decydując się na przyjęcie rodzinne w Restauracji FRYDERYK*** zapewnimy Państwu:

  • Bogate menu, które pomożemy Państwu skomponować
  • Profesjonalną obsługę kelnerską
  • Wyśmienite potrawy, inspirowane tradycyjną polską kuchnią, przygotowywane z najlepszych naturalnych produktów przez naszych doświadczonych kucharzy
  • Możliwość przygotowania dań spoza menu, dla Gości stosujących specjalną dietę (np. wegańską)
  • Indywidualną aranżację stołów
  • Krzesełka do karmienia i kącik zabaw dla dzieci
  • Serdecznie zapraszamy!

Zapytania i rezerwacje:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. +48 505 090 508 

 

 

1. Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty pobytu. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji Hotelu, pokojach hotelowych oraz na stronie www.hotel.nysa.pl

2. W celu prawidłowego zidentyfikowania osoby, z którą Hotel zawiera umowę, Gość poproszony zostanie o okazanie aktualnego dowodu osobistego lub paszportu.

3. Płatność za pobyt pobierana jest z góry. Jeżeli Gość wyrazi życzenie płatności przy wymeldowaniu, wówczas przy zawieraniu umowy Hotel dokonuje preautoryzacji karty kredytowej Gościa.

4. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.

5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.

6. Wcześniejszy wyjazd z przyczyn niezależnych od hotelu (np. wcześniejsze zakończenie pracy, choroba: Gościa hotelowego, członka jego rodziny, inne wypadki losowe dotyczące Gościa) zmuszające go do wcześniejszego opuszczenia Hotelu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.

7. W razie niedojazdu tzw. „no-show” bez anulowania rezerwacji Hotel pobiera opłatę w wysokości 100 % wartości rezerwowanego pobytu.

Manager Hotelu może wyrazić zgodę na bezkosztowe anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie.

8. Hotel ma obowiązek zapewnić: 
*  warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa 
*  bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu 
*  profesjonalną i uprzejmą obsługę 
*  sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie 
*  w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.

8 a. W uzasadnionych przypadkach Hotel zastrzega sobie prawo sprawdzenia technicznego stanu pokoju nawet w przypadku umieszczenia zawieszki „Nie przeszkadzać”.

9. Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: 
*  udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą 
*  budzenie o wyznaczonej godzinie 
*  przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.

10. Dla dzieci do lat 3 – pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami.

11. Śniadanie serwowane jest w restauracji hotelowej od poniedziałku do soboty w godz.7:00 – 10:00, a w niedzielę i święta w godz. 8:00-10:00. Prosimy, aby nie wynosić jedzenia poza restaurację. Goście hotelowi mogą skorzystać odpłatnie z usługi room service.

12. Na terenie restauracji hotelowej obowiązuje zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu i posiłków zakupionych poza naszym barem.

13. Zwierzęta nie są akceptowane. W wyjątkowych sytuacjach prosimy o kontakt- obowiązuje dodatkowa opłata 80 zł za dobę.

14. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-852 kodeksu cywilnego.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.

15. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

16. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone przez Gościa szkody (również stwierdzone po jego wyjeździe), a w przypadku braku danych karty, ma prawo wystąpić do Gościa o finansowe odszkodowanie.

Hotel obciąży Gościa: za zniszczenie pościeli hotelowej, kwotą 300,00 PLN; za zniszczenie ręczników kwotą 200,00 PLN; za palenie tytoniu na terenie Hotelu kwotą 800,00 PLN; za dewastację pokoju hotelowego, kwotą równoważną cenie wynajęcia pokoju przez okres wyłączenia go ze sprzedaży oraz cenie naprawy lub zakupu zniszczonego przez Gościa wyposażenia.

17. Każdorazowo opuszczając pokój, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz /kartę pozostawić w recepcji. Zagubienie karty wiąże się z jednorazową opłatą w wysokości 50 zł.

18. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

19. Osoby niezameldowane w hotelu, mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00. W przypadku przebywania osób niezameldowanych w pokoju w godz. 22.00-7.00 Gość przy wymeldowaniu zostanie obciążony dodatkową opłatą 150 PLN za osobę za dobę.

20. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.

21. Jeśli Gość pod wpływem alkoholu i / lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt innych Gości lub funkcjonowanie hotelu, zobowiązany jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu zaprzestania działań zakłócających spokój, zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu, bez prawa do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia. W przypadku odmowy Gościa, może on zostać usunięty z Hotelu.

22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w pokojach otwartego ognia (np. świec), oraz urządzeń elektrycznych niestanowiących wyposażenia pokoju hotelowego (np. grzałek, żelazek elektrycznych)

23. Obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu w całym obiekcie, również w pokojach. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju w wysokości 800 PLN i interwencji straży pożarnej. Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej Gościa.

24. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu.

25. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez Gościa, na jego koszt, poprzez przekazanie ich zamówionemu przez Gościa kurierowi. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc, a następnie uznaje się je za porzucone.

26. W Hotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa Gości hotelowych i mienia.

27. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z Hotelem.

28. Hotel Fryderyk znajduje się w miejskiej strefie płatnego parkowania. Opłaty obowiązują od poniedziałku do piątku w godz.: 08.00 - 18.00. W odległości ok. 50 m od hotelu znajduje się bezpłatny parking niestrzeżony. Aktualne informacje dot. parkingu znajdują się na stronie www.hotel.nysa.pl/pl . Hotel nie ponosi odpowiedzialności finansowej za mandaty Gości otrzymane wskutek nieuiszczenia przez Gości opłaty parkingowej lub niepobrania biletów, uprawniających do bezpłatnego postoju.

29. Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu powinny być składane do kierownictwa Hotelu pisemnie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Bardzo dziękuję za Państwa współpracę w przestrzeganiu tego Regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu wszystkich Gości Hotelu Fryderyk.

Właściciel Hotelu

Regulamin rezerwacji bezpośrednich

(niezłożonych za pośrednictwem portali rezerwacyjnych, dla których obowiązują oddzielne regulacje)

 

Hotel FRYDERYK przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:

- osobistym- ustnym w recepcji Hotelu
- telefonicznym pod nr (0048) 774210426 lub (0048) 731917171
- na stronie internetowej Hotelu www.fryderyk.nysa.pl
- mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Złożenie Rezerwacji

Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Hotelu Fryderyk.

Przyjęta przez Hotel rezerwacja jest wstępna-niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu podania danych karty kredytowej, lub dokonania przedpłaty na konto, jest zablokowany.

Gość nie musi wpłacać przedpłaty i może na własne ryzyko przyjechać do hotelu ,ale musi liczyć się z faktem, że pokój może zostać wynajęty do jego przyjazdu.

 

Potwierdzenie zamówienia

W celu uzyskania gwarancji rezerwacji, zamawiający:

-podaje dane karty kredytowej w celu zabezpieczenia przez Hotel wartości 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy zarezerwowany pokój, a w przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu.

lub

-wpłaca na konto lub osobiście w recepcji przedpłatę w wysokości 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy pokój. W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi przedpłata wynosi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu.

Płatności należy dokonać w ciągu 3 dni od dnia wykonania rezerwacji z 14-dniowym i większym wyprzedzeniem. Jeśli rezerwacja dotyczy pobytu mającego rozpocząć się za 13 dni lub mniej, przedpłatę należy wykonać w ciągu 1 dnia od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną- niepotwierdzoną i niegwarantowaną.

Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto lub po zabezpieczeniu ustalonej kwoty na karcie kredytowej oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny, zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje o tym Gościa - mailowo lub telefonicznie (sms). Hotel po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się, iż zarezerwowany pokój będzie przygotowany dla Gościa od godziny 14:00 w dniu jego przyjazdu.

 

 

Przedpłata

Przedpłaty możliwa jest na trzy sposoby:

1. Osobiście w recepcji Hotelu gotówką lub kartą

2. Przelewem na konto bankowe Hotelu (prowizję od wszelkich wpłaty ponosi Wpłacający)

 

Nazwa odbiorcy: JBK Joanna Krzemień, ul. Chopina 12, 48-300 Nysa

KONTO W POLSKICH ZŁOTYCH PLN (dla przelewów w Polskich Złotych)

Bank Zachodni WBK S.A.

Numer konta: 26 1090 2167 0000 0001 4356 1505

KONTO W EURO € (dla przelewów w Euro)

Bank: Santander

IBAN: PL38 1090 2590 0000 0001 3022 6469

SWIFT/BIC: WBKPPLPP

KONTO W DOLARACH $ (dla przelewów w USD)

Bank: Santander

IBAN: PL39 1090 2167 0000 0001 3071 5561

SWIFT/BIC: WBKPPLPP

 

3. Za pomocą karty kredytowej

W przypadku płatności kartą kredytową Hotel po uzyskaniu informacji o

- nazwie karty kredytowej,

- numerze karty kredytowej,

- kodzie CVC

- oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc /rok)

pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa, lub dokonuje jej zabezpieczenia (tzw. preautoryzacja)

Transakcja jest oznaczona gdyż hotel posiada terminal z identyfikatorem.

Dane karty można podać telefonicznie lub mailem.

Po dokonaniu obciążenia karty kredytowej Gościa kopia wydruku z terminala kart płatniczych wraz z fakturą/paragonem jest zachowywana i przekazywana Gościowi w dniu przyjazdu do hotelu.

 

 

Zapłata za pobyt

Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.

 

Skrócenie pobytu

Skrócenie pobytu z przyczyn niezależnych od Hotelu (np. wcześniejsze zakończenie pracy, choroba: Gościa hotelowego, członka jego rodziny, inne wypadki losowe dotyczące Gościa) nie uprawnia Gościa do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia. Hotel nie ma obowiązku zwrotu kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.

 

Zasady anulowania i zmiany rezerwacji

Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej zawartej na odległość, jednakże mając na uwadze dobro naszych Gości ustalono następujące zasady:

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Hotelu Fryderyk mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie Hotel ma prawo pobrać 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy zarezerwowany pokój, a w przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu. Po tym terminie Hotel nie zwraca przedpłaty.

Anulowanie dokonanej rezerwacji jest bezkosztowe jeżeli zostało zgłoszone co najmniej na 10 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie Hotel ma prawo pobrać 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy zarezerwowany pokój, a w przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu. Po tym terminie Hotel nie zwraca przedpłaty.

W razie niedojazdu tzw. „no-show” bez anulowania rezerwacji Hotel pobiera opłatę w wysokości 100% wartości zarezerwowanego pobytu.

 

 

 

 

Informacja o danych osobowych dla gości hotelu FRYDERYK  RODO”

 

1. Administratorem danych osobowych Gościa jest JBK Joanna Krzemień z siedzibą w Nysie 48-300 przy ul. Chopina 12, z siedzibą w Nysie (48–300), przy ul. Fryderyka Szopena 12, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., numer telefonu +48774210426, numer NIP: 7532254236, REGON: 160178870, zwana dalej ,,Hotelem''. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych mogą Państwo skontaktować się w następujący sposób: listownie na adres: Hotel Fryderyk ul Fryderyka Szopena 48-300 Nysa lub przez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

2. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a Hotelem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez Hotel. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w Hotelu. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz oraz innych osób przebywających na terenie Hotelu lub w jego okolicy.

3. W przypadku podania przez Gościa danych osobowych dotyczących preferencji odnośnie pobytu lub realizowanych świadczeń, Hotel może przetwarzać te dane osobowe dla celów poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług lub zapewnia komfortu Gościa bądź realizacji dodatkowych świadczeń na rzecz Gościa. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. F RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności Gościa. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa, ponieważ taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia Jego potrzeb. 
Dlatego interesy i prywatność Gościa nie zostaną naruszone.

4. Dane osobowe Gościa mogą być również przetwarzane w celu prowadzenia badań satysfakcji Gościa w związku ze świadczonymi przez Hotel usługami. Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest usprawiedliwiony interes Hotelu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Hotel dokonał oceny wpływu działań podejmowanych w tym celu na prywatności Gościa. Ocena ta doprowadziła Hotel do konkluzji, że przetwarzanie danych osobowych w ramach usprawiedliwionego interesu nie ingeruje zbytnio w prywatność Gościa, ponieważ taki sposób przetwarzania danych osobowych Gościa ma prowadzić do poprawy jakości świadczonych przez Hotel usług, co ma przynieść Gościowi korzyści w postaci lepszego zrozumienia Jego potrzeb. Dlatego też interesy i prywatność Gościa nie zostaną naruszone.

5. Hotel informuje, że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy z hotelem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.

6. Hotel informuje, że każdy Gość ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. W przypadku, gdy Gość uzna, iż jego dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem i z naruszeniem przepisów ogólnego Rozporządzenia ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Gość może wycofać wyrażoną zgodę (w przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na jej podstawie) bez wpływu na zgodność przetwarzania z prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 Rozporządzenia). Prawa te mogą w szczególnych przypadkach podlegać ograniczeniom wynikającym z odrębnych przepisów.

7. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych (w tym majątkowych)- maksymalnie 6 lat, art. 118 KC. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres do 30 dni, chyba że z uwagi na szczególne okoliczności (np. wypadek) zapis z monitoringu będzie musiał być przechowywany dłużej, w tym przez czas ewentualnego postępowania prowadzonego na podstawie przepisów ustawy.

8. Hotel informuje, że dane osobowe Gościa mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:

a. Firmom księgowym współpracującym z Hotelem,
b. Kancelariom prawnym współpracującym z Hotelem,
c. Firmom ubezpieczeniowym współpracującym z Hotelem,
d. Firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT Hotelu,
e. Firmom kurierskim i pocztowym.

9. Hotel informuje o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

10. W przypadku zarezerwowania noclegu w Hotelu za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do Hotelu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. 
O dokładnym źródle, z którego Hotel pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w Recepcji.


 

Cookies (Ciasteczka)

Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwer Google.

Z naszego serwera wysyłamy pliki ciasteczek wyjątkowo. Służą one zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, ustawionego przez użytkowników, np. rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności. Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.

Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.

W każdym momencie możesz wyłączyć możliwość zapisywania wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej.

Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.

  

Jak wyłączyć pliki Cookie w przeglądarce ?

W przeglądarce Mozilla Firefox

W menu "Narzędzia" wybierz "Opcje" i w nich zakładkę "Prywatność".
Przeglądarka daje Ci możliwość zaznaczenia, że nie chcesz być śledzony w ogóle albo usunięcia pojedynczych ciasteczek poszczególnych witryn.

W przeglądarce Microsoft Internet Explorer

W menu "Narzędzia" wybierz "Opcje internetowe" i w nich zakładkę "Prywatność".
Specjalnym suwakiem możesz regulować ogólny poziom prywatności albo przyciskiem "Witryny" zarządzać ustawieniami poszczególnych serwisów internetowych.

W przeglądarce Google Chrome

W menu ukrytym pod trzema poziomymi kreseczkami w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz "Narzędzia" a potem "Wyczyść dane przeglądania...". Oprócz możliwości czyszczenia plików cookie, znajduje się tam link "Więcej informacji", który prowadzi do szczegółowego opisu funkcji prywatności przeglądarki.

W przeglądarce Opera

Przyciskiem "Opera" w lewym górnym rogu otwórz menu i wybierz w nim "Ustawienia" i dalej "Wyczyść historię przeglądania...".
Oprócz możliwości skasowania już ustawionych plików cookie, jest tam też przycisk "Zarządzaj ciasteczkami..." prowadzący do bardziej zaawansowanych opcji dla poszczególnych witryn.

W przeglądarce Apple Safari

W menu "Safari" wybierz "Preferencje" i w nich zakładkę "Prywatność". Znajdziesz w niej liczne opcje dotyczące plików cookie.

W telefonach komórkowych, tabletach i innych urządzeniach mobilnych

Każdy model telefonu może tę funkcję obsługiwać w inny sposób. Dlatego zachęcamy do zapoznania się z opcjami prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia mobilnego.




Hotel i Restauracja FRYDERYK***  
ul. Chopina 12, 48-300 Nysa, tel. +48 77 421 04 26,  +48 731 917 171
hotel@fryderyk.nysa.pl

 


© 2025 Hotel Fryderyk. All Rights Reserved.