Regulamin rezerwacji bezpośrednich
(niezłożonych za pośrednictwem portali rezerwacyjnych, dla których obowiązują oddzielne regulacje)
Hotel FRYDERYK przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
- osobistym- ustnym w recepcji Hotelu
- telefonicznym pod nr (0048) 774210426 lub (0048) 731917171
- na stronie internetowej Hotelu www.fryderyk.nysa.pl
- mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Złożenie Rezerwacji
Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją Hotelu Fryderyk.
Przyjęta przez Hotel rezerwacja jest wstępna-niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu podania danych karty kredytowej, lub dokonania przedpłaty na konto, jest zablokowany.
Gość nie musi wpłacać przedpłaty i może na własne ryzyko przyjechać do hotelu ,ale musi liczyć się z faktem, że pokój może zostać wynajęty do jego przyjazdu.
Potwierdzenie zamówienia
W celu uzyskania gwarancji rezerwacji, zamawiający:
-podaje dane karty kredytowej w celu zabezpieczenia przez Hotel wartości 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy zarezerwowany pokój, a w przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu.
lub
-wpłaca na konto lub osobiście w recepcji przedpłatę w wysokości 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy pokój. W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi przedpłata wynosi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu.
Płatności należy dokonać w ciągu 3 dni od dnia wykonania rezerwacji z 14-dniowym i większym wyprzedzeniem. Jeśli rezerwacja dotyczy pobytu mającego rozpocząć się za 13 dni lub mniej, przedpłatę należy wykonać w ciągu 1 dnia od dnia wykonania rezerwacji. Do tego czasu rezerwacja pozostaje rezerwacją wstępną- niepotwierdzoną i niegwarantowaną.
Hotel po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto lub po zabezpieczeniu ustalonej kwoty na karcie kredytowej oraz po sprawdzeniu, że pokój jest wolny, zmienia rezerwację na potwierdzoną i informuje o tym Gościa - mailowo lub telefonicznie (sms). Hotel po wysłaniu potwierdzenia rezerwacji zobowiązuje się, iż zarezerwowany pokój będzie przygotowany dla Gościa od godziny 14:00 w dniu jego przyjazdu.
Przedpłata
Przedpłaty możliwa jest na trzy sposoby:
1. Osobiście w recepcji Hotelu gotówką lub kartą
2. Przelewem na konto bankowe Hotelu (prowizję od wszelkich wpłaty ponosi Wpłacający)
Nazwa odbiorcy: JBK Joanna Krzemień, ul. Chopina 12, 48-300 Nysa
KONTO W POLSKICH ZŁOTYCH PLN (dla przelewów w Polskich Złotych)
Bank Zachodni WBK S.A.
Numer konta: 26 1090 2167 0000 0001 4356 1505
KONTO W EURO € (dla przelewów w Euro)
Bank: Santander
IBAN: PL38 1090 2590 0000 0001 3022 6469
SWIFT/BIC: WBKPPLPP
KONTO W DOLARACH $ (dla przelewów w USD)
Bank: Santander
IBAN: PL39 1090 2167 0000 0001 3071 5561
SWIFT/BIC: WBKPPLPP
3. Za pomocą karty kredytowej
W przypadku płatności kartą kredytową Hotel po uzyskaniu informacji o
- nazwie karty kredytowej,
- numerze karty kredytowej,
- kodzie CVC
- oraz informacji do kiedy karta kredytowa jest ważna (miesiąc /rok)
pobiera uzgodnioną kwotę z karty kredytowej Zamawiającego/Gościa, lub dokonuje jej zabezpieczenia (tzw. preautoryzacja)
Transakcja jest oznaczona gdyż hotel posiada terminal z identyfikatorem.
Dane karty można podać telefonicznie lub mailem.
Po dokonaniu obciążenia karty kredytowej Gościa kopia wydruku z terminala kart płatniczych wraz z fakturą/paragonem jest zachowywana i przekazywana Gościowi w dniu przyjazdu do hotelu.
Zapłata za pobyt
Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Skrócenie pobytu
Skrócenie pobytu z przyczyn niezależnych od Hotelu (np. wcześniejsze zakończenie pracy, choroba: Gościa hotelowego, członka jego rodziny, inne wypadki losowe dotyczące Gościa) nie uprawnia Gościa do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia. Hotel nie ma obowiązku zwrotu kosztów jednostronnego odstąpienia od zawartej umowy.
Zasady anulowania i zmiany rezerwacji
Zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta usługobiorcy nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej zawartej na odległość, jednakże mając na uwadze dobro naszych Gości ustalono następujące zasady:
W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z recepcją Hotelu Fryderyk mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zmiana terminu dokonanej rezerwacji jest bezkosztowa jeżeli została zgłoszona co najmniej na 7 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie Hotel ma prawo pobrać 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy zarezerwowany pokój, a w przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu. Po tym terminie Hotel nie zwraca przedpłaty.
Anulowanie dokonanej rezerwacji jest bezkosztowe jeżeli zostało zgłoszone co najmniej na 10 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie Hotel ma prawo pobrać 100% kwoty płatności za pierwszą dobę hotelową za każdy zarezerwowany pokój, a w przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi 50% kwoty wynikającej z kalkulacji całego pobytu. Po tym terminie Hotel nie zwraca przedpłaty.
W razie niedojazdu tzw. „no-show” bez anulowania rezerwacji Hotel pobiera opłatę w wysokości 100% wartości zarezerwowanego pobytu.